Bolesławiec, dn. 19.11. 2019r.
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 3 im. Armii Krajowej w Bolesławcu
Na podst. art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 poz. 1282)
Ogłasza nabór na stanowisko kierownika administracyjno - gospodarczego
w Szkole Podstawowej nr 3 ul. Ceramiczna 5, 59-700 Bolesławiec – na pełen etat.
Wymagania niezbędne, konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku;
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- posiada wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce oraz posiada co najmniej 2- letni staż pracy lub posiada wykształcenie średnie oraz 6-letni staż pracy,
- zna przepisy z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa pracy, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, przepisów oświatowych w szczególności w zakresie: bhp w szkołach, realizacji obowiązku szkolnego, dokumentacji przebiegu nauki
- znajomość klasyfikacji budżetowej,
- biegle pracuje na komputerowych programach biurowych (Word, Excel, Sekretariat – Optivum, Inwentarz i Vulcan-finanse- m.in. wprowadzanie dokumentów zakupu i dokumentów sprzedaży).
Wymagania dodatkowe, konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
- obsługa urządzeń biurowych;
- komunikatywność, samodzielność.
Zakres zadań wykonanych na stanowisku:
1. Kierowanie zespołem pracowników obsługi – stwarzanie im warunków pracy oraz zapewnianie bhp, pełnienie nadzoru nad podległym personelem.
2. Współpraca z Miejskim Zespołem Ekonomiczno-Administracyjnym w zakresie:
- prowadzenie spraw związanych z wynajmowaniem pomieszczeń, sporządzaniem umów i deklaracji podatku od nieruchomości, wystawianie rachunków i przekazywanie ich do MZEA;
- prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych, sporządzanie OT środków trwałych powyżej 3 500 zł i przekazywanie do MZEA;
- planowanie wydatków rzeczowych do projektu budżetu,
- przygotowywanie danych dla MZEA w celu realizacji zamówień publicznych w zakresie zakupu usług i dostaw oraz remontów,
- przestrzeganie obowiązku związanego z rozliczaniem podatku VAT,
- przekazywanie do MZEA wniosków premiowych dla pracowników administracji i obsługi,
- przekazywanie kserokopii kart urlopowych pracowników administracji i obsługi po zakończeniu każdego miesiąca do MZEA;
Współpraca z pracownikiem służby BHP dokonywanie stałych, okresowych i doraźnych przeglądów budynku, pomieszczeń i wyposażenia szkoły pod względem zabezpieczenia mienia stanu sanitarnego, czystości, estetyki, zabezpieczenia przeciwpożarowego;
Zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych (remonty, przeglądy techniczne) oraz zabezpieczenie majątku szkolnego.
5. Dbanie o sprzęt przeciwpożarowy, urządzenia odgromowe, zapasowe klucze od wyjść ewakuacyjnych i do pomieszczeń szkolnych.
6. Dbanie o pełną czystość budynku oraz przynależnego terenu.
7. Dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp.
8. Realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora.
9. Prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymania czystości itp.
10. Organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły.
11. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych oraz szczegółowa ich ewidencja i rozliczanie.
12. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej.
13. Prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu budowlanego.
14. Prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów.
15. Przygotowanie materiałów i warunków konkursowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy.
16. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych.
17. Odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych.
18. Nadzór nad pracami remontowymi, naprawami bieżącymi, pracami konserwacyjnymi.
19. Udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych.
20. Udział w pracach komisji konkursowej i przetargowej.
21. Inwentaryzacja i oznakowanie sprzętu szkolnego, prowadzenie ksiąg inwentarzowych
22. Przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum
23. Dokonywanie kontroli wewnętrznej
24. Nadzór nad obsługą techniczną imprez i uroczystości.
25. Sporządzanie harmonogramu dyżurów dla pracowników niepedagogicznych.
26. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego
27. Potwierdzanie pod względem merytorycznym rachunków na dokonywane dla szkoły zakupy oraz opisywanie faktur.
28. Sprawowanie nadzoru nad stanem bezpieczeństwa i higieny pracy podległych pracowników.
29. Koordynacja pracy pracowników obsługi (kary, nagrody, premie).
30. Wprowadzenie danych do SIO z zakresu spraw uczniowskich oraz gospodarowanie mieniem szkoły.
31. Prowadzenie programu Sekretariat Optivum.
32. Prowadzenie księgi ewidencji uczniów (realizacja obowiązku szkolnego, zameldowania, wymeldowania).
33. Wystawienie i rejestrowanie legitymacji uczniowskich.
34. Prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania, świadectwa szkolne, duplikaty, rozliczenia.
Przechowywanie i rozliczanie akt szkolnych.
Prowadzenie archiwum;
Koordynacja pracy sekretariatu;
Prowadzenie rejestru korespondencji(rejestr pism przychodzących i wychodzących).
Odbiór i przekierowywanie wiadomości poczty szkolnej.
Obsługa urządzeń biurowych.
Współpraca z zespołem pedagogicznym;
Załatwianie innych spraw wynikających z potrzeb szkoły.
Zakres odpowiedzialności:
- za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w odniesieniu do zadań wynikających z zakresu obowiązków;
- odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących regulaminów.
Informacja, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%:
Nie wynosi co najmniej 6%.
Informacja o warunkach na stanowisku pracy:
Miejsce pracy w siedzibie: Szkoły Podstawowej nr 3 w Bolesławcu ul. Ceramiczna 5. Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno – biurowego.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny.
- życiorys – CV,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- oświadczenie o niekaralności;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Prosimy o umieszczeniu w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli:
Zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych złożonych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko kierownik administracyjno -gospodarczy w Szkole Podstawowej nr 3 w Bolesławcu.
Data ………………………….. Podpis ………………………….
Prosimy o podpisanie klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Szczegółowych informacji o stanowisku udziela Kierownik administracyjno-gospodarczy Ewa Pieczara w siedzibie szkoły w godz. 8 – 15 lub telefonicznie: 75 -734 -84-72.
Oferty należy składać w sekretariacie SP nr 3 w Bolesławcu, ul. Ceramiczna 5
do 3 grudnia 2019r. (liczy się data wpływu oferty do SP3).
Kandydaci spełniający powyższe wymagania, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 3 w Bolesławcu
/-/ Dorota Basiak
Załącznik do ogłoszenia
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa Nr 3 w Bolesławcu z siedzibą w Bolesławcu ul. Ceramicznej 5 reprezentowana przez Dyrektora,
2) inspektor ochrony danych (kontakt: iodsp3@op.pl),
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań SP 3 na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. a, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- art. 9 ust.2 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- art. 22 ¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U.2018, poz.917),
- art. 6 oraz art. 13 pkt.2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.2016, poz.902, ze zm.),
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5)Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej,
6)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami prawa przez okres:
- w przypadku osób, które podczas naboru/konkursu zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat,
- w przypadku pozostałych osób będą możliwe do odbioru osobiście przez zainteresowanych przez okres 14 dni od ogłoszenia wyników konkursu, po tym okresie ulegną zniszczeniu.
7)posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym i umownym, a zatem jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niezakwalifikowanie do dalszego etapu rekrutacji
10)Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.